Soooov gott

Fyfaaaan säger jag bara, jag överlevde monster passet på jobbet, va inte så farligt som jag trodde.. Blev hämtad efter jobbet och vart hemma hos Lina och Sargon hela kvällen och spelat spel.. Kom precis hem därifrån, jag och Jonas tog en promenad eftersom han bor på stan..

Kvällen har vart as kul men nu när klockan börja bli mycket höll jag på och somna och va väl inte på mitt bästa humör.. Jag är sååååå trött.. Helt sjukt.. Så nu stänger jag av datan och ska kolla tv tills jag somnar, finns inget bättre.. Och ingen ska få väcka mig imorgon, jag ska fan vakna helt av mig själv..

 

Sovgott Vicky! Tack det ska jag verkligen göra.. Natti..

Published in: on 17 januari, 2011 at 03:00  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://vicky016.wordpress.com/2011/01/17/soooov-gott/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lämna en kommentar