Äntligen

Får jag tvätta, underbart.. Hade tid fyra men den va ledig två så jag har redan börjat, Lina och Sargon kanske kommer och tvättar också..

Som sagt har jag vart lite bitter i några dagar men nu känner jag att humöret börjar bli bättre.. Jag blev lite sur hemma hos Lina igår och det gick väl ut lite väl mycket över Sargon så jag skicka ett sms till honom idag; Förlåt för att jag va så bitter igår, men jag va så sjukt trött, inte meningen att vara så sur.. Men ni vet att jag älskar er ändå 🙂 Och fick till svar; Vi älskar dig också jag vet att du har mens men det kan du inte rå för 🙂

Hade räknat med ett okej tillbaka så när jag fick det där fick jag ett smile.. Han är bra söt Sargon, vilken tur jag har som har så fina vänner som dom…

Bara för det bjuder jag på en gammal gammal gammal bild på mig och Sargon;

Published in: on 17 januari, 2011 at 14:47  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://vicky016.wordpress.com/2011/01/17/antligen/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. skulle kunna äta upp er på den här bilden! dock inte neger patte i bakrunden hahah


Lämna en kommentar