Jag är en riktig bitterfitta

Fan va jag är sur, bitter och allmänt på dåligt humör.. Jag skulle kunna lägga mig och böla så känns det haha..! Jag har den där extremt roliga veckan så jag får väl skylla på det.. Det är lördag och alla har kul, men vad måste jag göra, jo SOVA för jag ska upp och jobba.. Jag vill inte, jag vill inte, jag vill verkligen inte!!!! Brukar liksom inte hända så mycket i mitt icke händelserika liv och nu när Carro och hennes kille är här från jag vet inte vart dom bor och Cassie är här från Spanien och Jonas är hemma hos Lina och Sargon och det händer inte ofta, men jag då? JAG MÅSTE SOVA LIKSOM.. I HATE IT! Jag kanske borde ha valt ett annat yrke så jag hade sluppit jobba helgerna.. Men tänkte jag på det när jag va 14 och skulle välja eller hur gammal man nu än va, NEJ det gjorde jag inte, hur mycket hjärna hade man när man va 14? haha, inte speciellt mycket innan för pannbenet..

Irriterad på mig själv att jag inte kan bestämma mig om vissa andra saker som cirkulerar i min hjärna.. Men hur ska jag kunna bestämma mig när jag inte ens vet? Och hur ska jag göra om jag kommer fram till nått? Jag hatar verkligen sånt här, ALLTID JAG och sätta mig i situationer som jag hatar, som jag inte kan ta mig ur utan att jag ska lida!

Nej fyfan vad jag är bitter, bitter på livet, just idag, hoppas på att jag vaknar på rätt sida när min klocka ringer imorgon 05;40, men det lär jag inte göra med tanke på att jag inte kommer få sova klart, jag kommer vara trött, och jag ska jobba i 13 timmar.. Hur fan ska jag kunna vara på bra humör då?

Men jag har hört att jag brukar vara bitter, jag kanske bara är sån? Dax att vänja sig vid det kanske? Nej men allvarligt hur fan låter jag! Jag kan inget annat än att klaga och jag klagar till och med på att jag klagar..

Tror jag måste sluta här annars kommer jag bara komma på andra saker att klaga på, bara när jag skrivit klart den här meningen vet jag en sak jag verkligen vill klaga på men jag ska låta bli!

Fuck it!

Godnatt / Bitterfittan

Published in: on 16 januari, 2011 at 00:03  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://vicky016.wordpress.com/2011/01/16/jag-ar-en-riktig-bitterfitta/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lämna en kommentar